x-SMTJS
 
HomeHome  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 AL kisah PaSal pompuan....

Go down 
AuthorMessage
Maziz®

avatar

Number of posts : 22
Age : 56
Registration date : 2008-10-14

PostSubject: AL kisah PaSal pompuan....   Tue Oct 14, 2008 4:55 pm

nie aku ada la ceta skit tentang/pasal pompuan...
untuk bt pedoman dan panduan....


Seorang gadis pergi makan malam kerumah orang tua kekasihnya.Ini adalah makan malam pertama dengan keluarga kekasih dan dia begitu gugup.

Mereka semua duduk di sebuah meja makan dan mulai menikmati hidangan enak yang tersaji.

Beberapa saat kemudian si gadis mulai merasa kurang selesa akibat rasa gugup yang keterlaluan dan broccoli casserole yang dimakannya.

Hampir menangis rasanya ia berusaha menahan kentut. namun karena sudah tidak tahan, tak ada pilihan lain, dia putuskan untuk mengeluarkan sedikit kentut agar terasa agak lega.

Kentut itu tidak begitu nyaring, tapi semua orang di meja makan mendengar bunyi kentutnya.

Belum sempat rasa malu menyerbu si gadis, bapa kekasihnya melihat ke anjing keluarga yang asyik mengendus-endus di kaki si gadis, dan berkata dalam nada yang agak tinggi,"Doggy!"

Si gadis berfikir, "wah ini bagus!" dan segaris senyum lebar menghias wajahnya. Beberapa menit kemudian, dia mulai merasa tidak selesa lagi.

Kali ini, dengan tanpa malu-malu di lepaskannya kentut dengan bunyi yang lebih kuat.

Bapa kekasihnya kembali menatap anjing keluarga mereka dan berteriak, "Celaka Doggy!"

Sekali lagi si gadis tersenyum dan berfikir, "bagus!" beberapa menit kemudian si gadis merasa perlu mengeluarkan kentut lagi.

Kali ini dia tanpa berfikir panjang dia melepaskan kentut begitu saja, bunyi kentutnya kali ini boleh menyaingi bunyi kereta api.

Sekali lagi bapa kekasihnya melihat ke anjing keluarga dengan pandangan jijik dan berteriak, "Celaka Doggy!", cepat pergi dari perempuan itu sebelum dia berak diatas kamu!".......sekian....

Back to top Go down
View user profile
fiza8373

avatar

Female Number of posts : 111
Age : 35
Location : The Bagan
Registration date : 2008-10-06

PostSubject: Re: AL kisah PaSal pompuan....   Tue Oct 14, 2008 6:30 pm

hahha... lawak giler... hahaha...
Back to top Go down
View user profile http://fieza.wordpress.com
setan

avatar

Number of posts : 55
Age : 35
Registration date : 2008-10-13

PostSubject: Re: AL kisah PaSal pompuan....   Wed Oct 15, 2008 4:07 am

giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak giler lawak
Back to top Go down
View user profile
Maziz®

avatar

Number of posts : 22
Age : 56
Registration date : 2008-10-14

PostSubject: Re: AL kisah PaSal pompuan....   Wed Oct 15, 2008 2:05 pm

HAHAAAA LAWAKKK...HAHAAA
ITULAH AL KISAH PASAL POMPUAN....DASYAT TUU..BANYAK LG CETA MENARIK NI
Back to top Go down
View user profile
fiza8373

avatar

Female Number of posts : 111
Age : 35
Location : The Bagan
Registration date : 2008-10-06

PostSubject: Re: AL kisah PaSal pompuan....   Wed Oct 15, 2008 2:10 pm

Maziz® wrote:
HAHAAAA LAWAKKK...HAHAAA
ITULAH AL KISAH PASAL POMPUAN....DASYAT TUU..BANYAK LG CETA MENARIK NI

sebenarnya kan... crita ni...klu tukar jd lelaki pon still jadi crita jgk... hehee... ni kena tukar ke thread len ni... citer lawak!
Back to top Go down
View user profile http://fieza.wordpress.com
Maziz®

avatar

Number of posts : 22
Age : 56
Registration date : 2008-10-14

PostSubject: Re: AL kisah PaSal pompuan....   Mon Oct 20, 2008 3:24 pm

nape wujudnya cakap2 yg menyatakan ORANG POMPUAN nie lazer,byk cakap...mengapa

ada yg berkata mcm tuee..ada sesiapa yg boleh bg penjelasan...
Back to top Go down
View user profile
fiza8373

avatar

Female Number of posts : 111
Age : 35
Location : The Bagan
Registration date : 2008-10-06

PostSubject: Re: AL kisah PaSal pompuan....   Mon Oct 20, 2008 4:07 pm

mana da bro... lelaki lagi laser excely... tp yg laser tu slalunya yg tak cool... pompoan mana da laser... cengei + ckp myk skit ja... bukan apa...prihatin kata org... hehhee...

serius2...sebenarnya...lelaki ka pompoan ka...sama ja...klu hat jenis mulut laser tu tak perghaya nk kata apa dh la... huhuhu...
Back to top Go down
View user profile http://fieza.wordpress.com
x-zorro



Male Number of posts : 103
Age : 35
Registration date : 2008-10-07

PostSubject: Re: AL kisah PaSal pompuan....   Tue Nov 04, 2008 9:33 am

Maziz® wrote:


Kali ini dia tanpa berfikir panjang dia melepaskan kentut begitu saja, bunyi kentutnya kali ini boleh menyaingi bunyi kereta api.



gila kuat!
bounce
Back to top Go down
View user profile
pau_kj
Moderator
Moderator
avatar

Male Number of posts : 272
Age : 34
Location : PaDanG JawA + kL + CheRas + Aloq SeTaq + depan KoMpuTeR
Registration date : 2008-10-07

PostSubject: Re: AL kisah PaSal pompuan....   Tue Nov 04, 2008 4:36 pm

huhu betoi2...

_________________

Padi - Sang Penghibur
Back to top Go down
View user profile http://www.kenarianz.com.my
x-zorro



Male Number of posts : 103
Age : 35
Registration date : 2008-10-07

PostSubject: Re: AL kisah PaSal pompuan....   Thu Dec 11, 2008 6:23 am

betul..
lelaki ngan pompuan sama saja laser..
tp lebeh pada perempuan..
contoh d mana2..
gosip?
perempuan lagi suka tp lelaki pun ada..
perempuan, jgn marah..
lelaki ada gak laser tp perempuan lagi ramei..
Sleep
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: AL kisah PaSal pompuan....   

Back to top Go down
 
AL kisah PaSal pompuan....
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum x-SMTJS :: Jom Chit-Chat :: Lelaki dan Wanita-
Jump to: